Obecně pro Českobrodsko:
Vlaky ve směru do Prahy pojedou o několik minut dříve, včetně ranních spěšných vlaků.
Vlaky z Prahy jsou buď zachovány, nebo pojedou o pár minut později, a spěšné vlaky jedou cca o 20 minut dříve.
Takže zjednodušeně řečeno bylo potřeba ráno, a pokud možno i dopoledne zajistit dřívější příjezdy do Českého Brodu, a odpoledne alespoň u některých linek zohlednit posuny spěšných vlaků.
Vše samozřejmě pokud možno bez nárůstu kilometrů, a v podstatě s podmínkou nenavyšování počtu vozů a řidičů.
K linkám 423 a 491:
Vzájemné prohození poloh zastávek linek 423 a 491 v obratišti Doubravčice, což doufejme vyřeší všechny připomínky ohledně ne zcela vyhovujícího uspořádání prostoru obratiště.
Na lince 423 přejmenování zastávky „Hradešín, sklady Marca“ na „Přišimasy, sklady Marca“ z důvodu katastrální příslušnosti do obce Přišimasy.
Mírný posun spojů na lince 423 z důvodu návaznosti na vlaky v Úvalech (celotýdenně, vyjma vybraných spojů v ranní špičce pracovního dne směr Doubravčice – Úvaly, a pouze v odpolední špičce pracovního vybrané spoje směr Doubravčice).
Mírný posun spojů celotýdenně z důvodu návaznosti na vlaky v Českém Brodě a ostatními linkami v Mukařově, a zarovnání do intervalu s linkami 426, 435 a 662, průjezdnými přes Č. Brod. A mírné navýšení rezervy na přestup v Mukařově ve směru do Prahy.
Jízdní řády linek 387, 423, 426, 435, 491, 659, 660, 959. V nejbližší době budou k dispozici na http://www.pid.cz/